PROJECTEN

Foto-expositiewedstrijd

Pim Mulier heeft vele sporten in Nederland geïntroduceerd. Hij was daarnaast een verwoed kunstverzamelaar. In het kader van kunst organiseren we een foto-expositiewedstrijd met als thema Ik en mijn hobby.

Stuur een duidelijke foto van jezelf en je hobby in voor 1 september 2016. Je mag iemand anders een foto laten maken, maar een selfie mag natuurlijk ook. Zorg er wel voor dat de foto minimaal 3 Mb groot is, zodat we er een mooie scherpe afdruk van kunnen maken.

Zoals aan iedere wedstrijd, zijn ook hier prijzen aan verbonden. Er zijn twee leeftijdsgroepen: leerlingen van de basisschool en ouder. Van 10 genomineerden laten we vergrotingen maken op afficheformaat. Van alle andere inzendingen maken we kleinere afdrukken. Alle inzendingen vormen tezamen in oktober een expositie. Iedereen kan dan de foto’s van elkaar bekijken en wie weet ben je verrast door de hobby’s van je dorpsgenoten. Je leert elkaar in ieder geval beter kennen.

Doe mee en stuur je foto voor 1 september naar: pim@witmarsum2018.frl

PROJECTARCHIEF