NIEUWS

Stichting tot Nut steunt fotowedstrijd

Wij zijn zeer verheugd dat Stichting tot Nut onze aanvraag voor het ondersteunen van de fotowedstrijd en fototentoonstelling financieel ondersteunt. Stichting tot Nut draagt €750 bij in de kosten en die ondersteuning kunnen wij uitstekend gebruiken om van het fotoproject een succes te maken.

Voor fotowedstrijd kun je nog steeds een foto insturen van jou en je hobby. Het mag een foto zijn die iemand anders is gemaakt of een selfie. Zorg er wel voor dat de foto van goede kwaliteit is: zeker 3 Mb groot. Alleen kwalitatief goede foto’s kunnen we op groot formaat afdrukken. Je kunt je foto voor 1 september mailen naar pim@witmarsum2018.frl.

In de herfst stellen we alle foto’s ten toon. Op 23 oktober openen we de tentoonstelling en maken we de prijswinnaars bekend.

DOE MEE!

NIEUWSARCHIEF